Analyse og innsikt

Dypere forståelse av dine kunders behov

Vi fører statistikker over alle innkommende henvendelser og tilbakemeldinger fra kundene. Disse rapportene blir analysert og sendt til deg ved ønsket intervall. Dette gir deg et helhetlig perspektiv på kundereisen og synliggjør urealisert potensiale. Du får uvurderlig innsikt som gir din bedrift godt grunnlag for forretnings- og produktutvikling.

Vi setter opp nøkkeltall ute ifra dine behov og jobber sammen med deg for at dine kunder får en best mulig kjøpsopplevelse.

 

Les kundehistorien om hvordan vi hjelper Redningsselskapet her

Partene i samarbeidet: Granada AS og Redningselskapet
Hva? : Kundeservice og Analyse og innsikt

Redningsselskapet  redder liv på sjøen og drifter Småbåtregisteret, som er Norges største båtregister. Her utfører Granada kundeservice på telefon for Småbåtregisteret. Vi svarer blant annet på fakturaspørsmål, eierskap på båt og status på saker som er under registrering. Videre leverer Granada innsiktsrapporter ved ønsket intervall, som gir et dypdykk inn i de samtaleemner og trender fra kundeservicen som har vært aktuelle for perioden. Disse rapportene blir brukt for å optimalisere deres tjenester, prosesser og styrer utvikling av selskapet.

Samarbeidet har vart siden deres oppstart i 2005, og det er med den største ydmykhet at vi har fått tatt del i denne reisen.

BEKREFT AT DENNE ER GODKJENT?
«Vi får regelmessig tilsendt kartleggingsrapporter som viser tydelig både hva kundene er opptatt av (lurer på?) og i hvilket omfang. Vi bruker disse til å forbedre innholdet på nettsider, tydeliggjøre markedsmaterialer og for å oppdage evt. problemer med prosesser. Resultatet er at flere kunder finner svar uten å måtte kontakte kundesenteret. Det liker kundene og det frigir mer tid til saksbehandling og til å redde liv.»