Retur

Smidig returhåndtering sikrer en god kundereise

Rask og riktig returhåndtering skaper trygge kundeopplevelser og øker bedriftens  troverdighet. Om håndtert riktig, vil dette bevare kundelojaliteten og bidra til kostnadsbesparelser for ditt firma. Vi opererer som en returhub og hjelper våre nasjonale og internasjonale kunder med alt fra kvalitetssjekk av varer, registrering av retur i ønsket system, samt kostnadseffektiv tilbakesendelse.

Alt tilpasset dine ønsker.

Nettbutikker med hovedlager utenfor Norge kan kutte kostnader relatert til retur ved å samle opp returer i vår returhub for sending i bulk tilbake til hovedlageret.

Kontakt oss

Les kundehistorien om hvordan vi hjelper RevolutionRace AB her

Partene i samarbeidet: Granada AS og RevolutionRace AB
Hva? : Behandlig, klargjøring og utsendelse av returer tilbake til hovedlageret.

RevolutionRace AB er en svensk leverandør av utendørsklær som ble opprettet for å revolusjonere den «overprisede» utendørsbransjen i deres øyne. Veksten har vært enorm og vi er glade for å se utviklingen Pernilla og Niclas har hatt med selskapet.
Da de selger direkte til kunde via nettbutikk og sender ut fra hovedlageret, hjelper Granada de med returhåndteringen fra det norske markedet tilbake til Sverige.

Våre ansvarlige registrerer innkommende returer direkte i deres system, behandler disse ut i fra forhåndsbestemte kriterier, og enten klargjør for bulkutsendelse tilbake til hovedlageret eller sortere b-varer til gjenvinning. Samarbeidet har bidratt til økt kundelojalitet hos RevolutionRace, da behandlingstiden for returer er redusert, enten om de omhandler bytte, reklamasjoner eller annet. RevolutionRace har fått produkt- og kundeinformasjon mye raskere inn i deres systemer, som har bidratt til at de får en bedre oversikt over deres varelager og B-varer, samt frigitt interne ressurser fra oppgavene. Som et resultat har RevolutionRace sine fraktkostnader sunket betraktelig.

«Granada har haft koll på våra returer i Norge sen start, og alltid gett utmärkt kundservice. De har hjalpt oss effektivisera returhantering, sparade kostnader för frakt och gett oss en omedelbar översikt över vårt lager, så att vi bättre och snabbare kan leverera till våra kunder. Ni är grymma!»
– Betty Nordin, returansvarlig, RevolutionRace AB