Lagerintegrasjon for nettbutikker
Sømløs samhandling mellom din nettbutikk og våre lagertjenester
Vårt WMS (warehouse management system) kan kobles opp mot deres ordresystem eller nettbutikk. Slike integrasjoner gir to-veis informasjonsflyt slik at blant annet lagerbeholdning, ordrestatus og sporingsnummer er synlig i din nettbutikk.
Gjennom egen tilgang vil du i sanntid få full innsikt i den daglige driften, samt tilgang til relevante rapporter. Dette sikrer et åpent og transparent samarbeid.
Les kundehistorien om hvordan vi hjelper Pickles her
Partene i samarbeidet: Granada AS og Pickles AS
Hva? : Integrasjon mot nettbutikk og klargjøring og utsendelse av ordrer til det skandinaviske markedet
Pickles ble startet som en hobbyblogg for å dele ideer med hverandre, som har utviklet seg til å bli en sterk aktør innen garn og strikking både nasjonalt og internasjonalt.
I ekspansjonsfasen ønsket de et samarbeid som gjorde det minst mulig komplisert for seg selv, med en aktør som kunne ta seg av alt det “kjedelige” da damenes store lidenskap var garn og strikking. Valget falt på Granada på bakgrunn av vår troverdighet og våre verdier.
Gjennom integrasjon mot nettbutikken deres, har de outsourcet store deler av logistikken til oss.
Hver gang de mottar en ordre, blir disse automatisk sendt til vårt system, hvor vi pakker og klargjør utsendelse med ønsket transportør, og returnerer ordrebekreftelse med sporingsnummer og evt ferdig utfylt proformafaktura til Pickles, samtidig som varelageret oppdateres i sanntid.
Vi kan i dag skilte med en fornøyd kunde og et langt samarbeid.
«Etter at vi flyttet lageret vårt til Granada og lot dem ta seg av pakking og logistikk har vi egentlig glemt hele greia. Veldig deilig å ha noen som løser alt og passer på at alt blir levert kundene våre i tide. Nå kan vi jobbe med det vi skal. » – Anna Enge, Pickles AS