Analyse og innsikt

Dypere forståelse av dine kunders behov

Vi fører statistikker over alle innkommende henvendelser og tilbakemeldinger fra kundene. Disse rapportene blir analysert og sendt til deg ved ønsket intervall. Dette gir deg et helhetlig perspektiv på kundereisen og synliggjør urealisert potensiale. Du får uvurderlig innsikt som gir din bedrift godt grunnlag for forretnings- og produktutvikling. Våre verktøy kan håndtere dine markedsundersøkelser, måle kundetilfredshet og gi bransjeinnsikt. Vi setter opp nøkkeltall ute ifra dine behov og jobber sammen med deg for at dine kunder får en best mulig kjøpsopplevelse.

 

Kontakt oss

Les kundehistorien om hvordan vi hjelper Redningsselskapet her

Partene i samarbeidet: Granada AS og Redningselskapet
Hva? : Kundeservice og Analyse og innsikt

Redningsselskapet  redder liv på sjøen og drifter Småbåtregisteret, som er Norges største båtregister. Her utfører Granada kundeservice på telefon for Småbåtregisteret. Vi svarer blant annet på fakturaspørsmål, eierskap på båt og status på saker som er under registrering. Videre leverer Granada innsiktsrapporter ved ønsket intervall, som gir et dypdykk inn i de samtaleemner og trender fra kundeservicen som har vært aktuelle for perioden. Disse rapportene blir brukt for å optimalisere deres tjenester, prosesser og styrer utvikling av selskapet.

Samarbeidet har vart siden deres oppstart i 2005, og det er med den største ydmykhet at vi har fått tatt del i denne reisen.

«Granada er en samarbeidspartner som vi i Redningsselskapet har jobbet med helt tilbake til 2005, de kjenner vår organisasjon godt, og vet hvilke krav og forventninger vi har til dem. De har god kompetanse på våre produkter og tjenester, og hjelper oss med å tilby god og rask kundebehandling på telefon hele året. De besvarer blant annet en del av våre medlemshenvendelser, og spørsmål rundt registreringer og pågående saker i Småbåtregisteret.

Vi får regelmessig tilsendt kartleggingsrapporter som viser tydelig både hva kundene trenger hjelp med og i hvilket omfang. Vi bruker disse til å forbedre innholdet på nettsider, tydeliggjøre markedsmaterialer og for å oppdage evt. forbedringsmuligheter rundt prosesser. Resultatet er at flere og flere finner svar på sine spørsmål på våre digitale flater uten å måtte kontakte kundesenteret.»
– Kjetil Skjørstadhaug, Redningsselskapet