Available positions

Are you the one we are looking for?

If we have open positions we list them here. Note that we are always looking for competent people so fell free to send us your CV even when we have no positions listed here.

If you are wandering what we can offer you, or if you have any questions, please contact Cindy Melberg.

Mobile (+47) 99 74 51 38 or mail cindy@granada.no

Please send your application and resumé to: cindy@granada.no

Customer service representative
Vi søker en ny kollega til vårt kundesenter med oppstart 01.06.2021.
Granada AS har et 3PL lager og kundesenter i Halden. På kundesenteret besvarer vi innkommende telefoner, chat og e-post på vegne av våre klienter. Henvendelsene gjelder bl.a. bestillinger, fakturaer, og produktveiledning. Vi utfører ikke utgående salg.
Vi ser etter deg som trives med å snakke med kunder i telefon, er serviceinnstilt og løsningsorientert.
Andre ønskede kvalifikasjoner/egenskaper:
  • Erfaring med kundeservice, helst fra kundesenter
  • Utpreget serviceinnstilling
  • Gode pc-kunnskaper og komfortabel med å bruke flere systemer samtidig
  • Må kunne kommunisere godt muntlig og skriftlig på norsk og engelsk
  • Lett for å lære nye ting
  • Effektiv, nøyaktig og selvgående
  • Tilpasningsdyktig
  • Er vant med høyt arbeidstempo og takler å ha mange baller i luften
  • Strukturert og løsningsorientert
Vi tilbyr:
  • Praktisk opplæring
  • Personlig og faglig utvikling der kunnskapsdeling står sentralt
  • Et godt, hyggelig og stabilt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig timelønn
  • Godt innarbeidet smittevernstiltak og forsvarlig avstand til kollegaer
Stillingstittel: Kundeservice medarbeider
Arbeidsgiver: Granada AS
Arbeidssted: Halden
Arbeidstid: vakter fra kl 8-16 og kl 9-17
Ansettelsesform: Vikariat i 6 måneder (mulighet for å bli vurdert til fast stilling etter endt periode)
Stillingsprosent: 80% – 100%, avhengig av arbeidsmengde.
Søknadsfrist: 21. mai 2021